Meestgestelde vragen

Hebben jullie ook last van het coronavirus?
Helaas wel. Ook wij kunnen helaas niet meer direct aan elk product komen. Om deze reden doen we ons best de webshop zo goed als mogelijk bij te houden en jullie te voorzien van de meest actuele informatie.
Hebben jullie een fysieke winkel?
Op dit moment nog niet. Als jullie je best doen met bestellen kan het maar zo zijn dat we in de toekomst toch een vestiging gaan openen.
Zijn jullie in het weekend open?
In het weekend zijn wij helaas gesloten. Bestellingen die vrijdag na 16:00 of op zaterdag worden geplaatst zullen we wel alvast klaar maken om te versturen. Op zondag genieten wij lekker van het weekend.
Ik wil mijn bestelling graag eerder ontvangen. Kan dat?
Wil je een bestelling sneller ontvangen? Neem even contact met ons op. Dan kijken we wat er mogelijk is.
Ik wil mijn bestelling annuleren. Kan dat?
Je kunt je bestelling altijd annuleren. Laat het ons weten en dan gaan we ons best voor je doen. Je kunt ons het beste even bellen: 085 – 822 50 41.
Ik wil mijn bestelling wijzigen. Kan dat?
Je kunt je bestelling altijd wijzigen. Laat het ons weten en dan gaan we ons best voor je doen. Je kunt ons het beste even bellen: 085 – 822 50 41.
Hoe zit het met de verzendkosten als ik een product retour stuur?
Als je een product retour stuurt kunnen wij de verzendkosten helaas niet vergoeden.
Ik wil een product ruilen. Kan dat?
Je kunt bij ons al je producten ruilen en routerneren. Klik hier voor de voorwaarden.
Nemen jullie een geretourneerd product altijd terug?
Nee. Als het product uit de verpakking is geweest en gebruikssporen heeft nemen wij het product niet terug. Onze producten vallen wettelijk gezien onder ‘Hygiëne producten’.
Welke betaalopties zijn er?
Je kunt op dit moment bij ons alleen met iDeal en Paypal betalen. Heb je behoefte aan een andere betaalmethode? Laat het ons weten. We denken graag met je mee. Neem contact op.
Waarom staat er 'Mollie' op mijn bankafschrift?
Al onze internetbetalingen lopen via Mollie. Mollie geeft ons de mogelijkheid diverse betalingsopties te benutten. Omdat alles via Mollie loopt zie je ook hun naam op je afschrift. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dat kan. Laat het ons wel even van tevoren weten als je langs wilt komen.
Verzenden jullie internationaal?
Nee. Wij verzenden alleen aan Nederlandse adressen. Als je in België woont kun je ons het beste even een berichtje sturen via ons contactformulier. Dan kijken we naar wat er mogelijk is.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. En nu?
Vervelend om te horen dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Heb je ook al in je spam gekeken? Als het bericht niet in je spamfolder zit laat dit ons even weten. Een andere optie is dat je per ongeluk een verkeerd e-mailadres hebt ingevuld. Dit kunnen we voor jou controleren. We kunnen vervolgens het bericht opnieuw sturen. Neem je contact met ons op?

Andere vraag?

Staat je vraag niet tussen onze meestgestelde vragen? Neem contact met ons op. We staan je graag te woord.

Neem contact op